sobota, 19 listopada 2011

19.11 sh

Cudeńka znalezione dziś  w lumpku :)))


17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Rewelacyjne! Zazdroszczę łupu!

Quila pisze...

Cudowne! :)

K pisze...

szmateksy rządzą ;)
niezły nabytek!

http://paranoidmarket.blogspot.com

Polskie blogi o modzie pisze...

Też takie chcę ;)

kasiaczek pisze...

Podoba mi się Twój blog i styl :)

Anonimowy pisze...

zapraszam na rozdanie do wygrania 100zł
www.styliowo.blogspot.com

I am Lika pisze...

no, no ;)

Anonimowy pisze...

LUMP ? No nieee. Butów to ja jeszcze nie znalazłam takich!

Marzena pisze...

Nie żartuj, że takie cudowne buty znalazłaś w Second Hendzie !
Zazdroszczę :D!
Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku !




mfashionmyobsession.blogspot.com

Ola pisze...

switna buty;)

aleksandra-fortuna.blogspot.com

Galaxy pisze...

nie mój gust ;D
Fajny blog ;]

zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

CPlace pisze...

Po prostu nie będę owijać w bawełnę zapraszam na mojego bloga :
fashiondemi114.blogspot.com

kadik babik pisze...

Hej gwiazdko zostawiłaś już u mnie adres maila pod konkursem?♥

Nagrodzka Art pisze...

Świetne! ; )

Letasha pisze...

I niech mi ktoś powie, że SH to zło.;-)
Świetne buty! <3

Anna Augustyn pisze...

Super buty, bardzo mi się podobają:)

O. pisze...

Nawet niezłe ;)

oliness-fashion.blogspot.com

Nowy post:) odwdzieczam sie za każdy komentarz ;*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...