sobota, 5 marca 2011

05.03 koturny

  Postanowiłam bardziej wgłębic się w temat butów.
  Dziś zajmę się koturnami..
  W nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim koturny trzymają się mocno. Choc nie są już nowością nadal budzą kontrowersje.
  Jak dla mnie koturn to najwygodniejszy odpowiednik wysokich obcasów. Jeżeli występują w postaci botek czy wiazane są  na wysokości kostki nie skracają nóg jak w przypadku tradycyjnych butów gdyż przy wyskokości ich podeszwy sylwetka automatycznie wysmukla się i "wydłuża". Dla mnie i dla mojego wzrostu sa więc idealne :)
  Koturny stosowane były już w starozytnym teatrze greckim. Aktorzy, szczególnie tragedii, wkładaji je aby można ich było lepiej widziec z daleka.
  We wspólczesnym swiecie triumfowały w latach 70-tych. Teraz przeżywają swój wielki comeback wraz z nawrotem stylu tamtych lat.
  A teraz trochę inspiracji.

  O to co znalazłam na portalu lookbook:














Trochę innych przykładów:

 lady gaga

doda

 kelly rowland
  
mary kate olsen
  
maja sablewska

 jill scott

katy perry

marina łuczenko

rumi neely






A jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Pozdrawiam !! 

10 komentarzy:

annaa. pisze...

mi się podobają tylko na kimś. :) nie wyobrażam sobie chodzić w takim czymś...:)

pozdrawiam i zapraszam do siebie,

annaaaanna.blogspot.com

Lola`s clothes pisze...

uwielbiam koturny :)

ZZ Tomczuk pisze...

UWIELBIAM KAŻDE KOTURNY :)

Anonimowy pisze...

kotury to najlepszy wynalazek czlowieka!

http://subiektywnie1606.blogspot.com

Eve-r-green pisze...

A jai tak uwielbiam moje Lity :-D

Elfena pisze...

uwielbiam koturny!

alliszja pisze...

hehe więc mamy na ten temat podobne zdanie :))

Eve-r-green - o litach napiszę następnym razem, chetnie posłucham wtedy Twojej opini na ich temat

Pozdrawiam Was!

Jadore ce style pisze...

ja właśnie wczoraj zaopatrzyłam się w pierwszą parę koturn i coś czuję, że przez najbliższy czas w niczym innym chodzić nie będę :D

Beti ♥ fashiontazja pisze...

koooocham koturny <3 :)

kitchen curtains pisze...

Hey,
This post couldn't be written any better! I believe that is among the most important info for me and many others.
With Best Wishes
bedroom | sofa | kitchen | bathroom | living room

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...