niedziela, 20 marca 2011

20.03 - lata 60

Stylizacja kreowana dla potrzeb konkursu pt. "Szalone lata 60-te"
wzorowałam się na zdjęciu mojej mamy z tamtych lat i widzę to co chciałam zobaczyc.. jedna z uczestniczek konkursu napisała pod swoim zdjęciem, że to zabawa a nie sztywne reguły jak należy się ubrac.. ja całkowicie się pod tym podpisuję. Dla mnie lata 60-te to miniówka, która wtedy zapoczątkowała swój żywot, natapirowane włosy i but na niskim obcasie. Nie sądzę, żeby w szaleńczych latach 60-tych każdy ubierał sie tak samo.. Nie chciałam wyglądac typowo tylko z własnym pomysłem na te lata
















14 komentarzy:

pocahontas pisze...

jak dla mnie lat 60 to nie przypomina ale jest fajnie

http://pocahontas-marta.blogspot.com/

Eve-r-green pisze...

Wybacz za szczerość, ale taka długość spódniczki nie jest dla Ciebie.

Pushemek pisze...

Zapraszam do wziecia udzialu w konkursie organizowanym na moim blogu ;)
Pozdrawiam

http://littleblackorchids.blogspot.com/

Doganiam Motyle pisze...

ładnie ale nie przypomina mi lat 60tych, spódnica fajna choć dla mnie ma długość tuniki ale chyba jest podwinięta więc jak odwiniesz będzie ok :)

Natalia pisze...

Generalnie podoba mi sie, ale
a. Wogóle nie przypomina mi to lat 60
b. za krótka spódniczka.

Jadore ce style pisze...

lata 60 to to nie są, ale zestawik ogólnie fajny gdyby nie ta spódnica

natis-life-style.blogspot.com pisze...

fajna ta spódniczka, ale zgadzam się z poprzedniczkami troche za krotka .
zapraszam do siebie :)

alliszja pisze...

no bo chodzi o to, że wybralam z lat 60-tych niektóre cechy, np: krótka mini spódniczka, która w tych latach zapoczatkowała swój żywot, buty na niskim obcasie, natapirowane włosy(mogłybybyc bardziej natapirowane ale na wietrze szybko mi opadły)...

dzieki za komentarze i szczerosc :)

ZZ Tomczuk pisze...

świetna spódniczka! resta nie przypadła mi do gustu :(

claarax. pisze...

swietna spodniczka :D

Anonimowy pisze...

To nie jest styl lat 60-tych, spódniczka za krótka dla Ciebie, po co w ogóle tyle zdjęć?? na każdym to samo przecież..

PLAAMKAA. pisze...

świetnie wyglądasz :)
pozdrawiam i zapraszam do mnie http://plaamkaa.blogspot.com/ :);*

Just Her Fashion pisze...

REWELACJA !

Vanilla.taste pisze...

super

Zapraszamy do polubienia nas na facebooku
rozwijamy się i niedługo ruszamy :]
duzo konkursow i mody, wszystko dla kobiet :] zapraszamy serdecznie!

http://www.facebook.com/home.php#!/BabskiLookBook

www.babskie.tv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...